söndag 6 januari 2013

Sunset the way I like it! Vsurf 11

Oh vad jag älskar när vinden håller sig till sitt minimum!

Den 5 januari fick vi äntligen dem här underbara Sunset förhållanden jag ser alltid som framemot:
Lättvind, dvs guppa med 5,0 och FlyWave 85l kombinerat med 2m sets.



Till vänster och nedan: Aerial Sebbe style!


I början var vi enbart 2st på vattnet, underbart! men då fick jag dunderstryck i vindhållen...priset att betala i såna förhållanden, men efter 20 minuter började min tur vänta och jag fick sen en grym session men aerials satsningar på alla vågor i dessa perfekta släta vågförhållande och offshore vind.
Min tyska kompis Maico fotade lite i en halvtimme tills han kunde inte hålla sig längre trotts sina 95 kilos (han har dock en fin starboard quad 100l som bär honom rätt bra!).

Fotoalbum nedan:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar