tisdag 8 januari 2013

Trevlig Sunset 7 jan- Vsurf13

Det skulle tokblåsa idag men vid kl13 var det fortfarande ingen vind, konstigt ibland!
Var på min vakt för att inte komma sent den här gången, jag ville verkligen åt den första timme när det är bättre kvalitet på vågorna inann vinden förjara skapa chopp och dubblavågor...
Var på plats kl14 och fick en super fin första timme, med upp till logo + sets.
Fina aerials förhållande i den offshore vinden som blåste perfekt för BlackTip 4,7 och min grymma FlyWave 85liters.
Efter en timme kom min tyska kompis maico med familj och hans fru var snäll nog att fota oss lite.
Vinden hade redan börjat ta ett varv och vågorna hade börjat tappa lite i kvalitet, men det kom fortfarande stora sets i Masthög size som jag oftast fick på huvudet (!) på väg ut medan jag var fast i ett vindhåll.

Liten album nedan:

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar