söndag 19 december 2010

Dag 10- Riktig Sunset med lite Fotosession

Imorse tänkte jag vågsurfa men det var för smått.
Däremot kom vinden efetr lunch och super snabbt, västlig svag kl 13.00 och 13h15 var det SO 15m/s!!!!
Väl på Sunset var det bara att rigga 4,2 direkt. En liten Swell är på gång för i natt och i morgon, som kan kunde redan i eftermiddag få lite försmak på. Det kom var tionde minut en gubbhög set, emellan var det bara smått. För en gång skull lyckades jag få nån att fota lite, i form av en trevlig norrbage. Det blev lite strul med tekniken i början, så sorry för bildkvalitén, skall bli bättre nästa gång!




Ingen Jordy Smith "Air Reverse" direkt, men detta är mina små Reverse jag leker med mycket i år. Man kan fortsätta svängen med en 360upwind, då blir det en Taka, men det övergår mina kunskaper...även om jag har gjort några försök nu. Jäkligt kul move i små vågor iaf!!




Annars bjöd dagen på en del Aerials som satte lite bättre idag. Dagens ägdes annars av Ben Profitt som rockar riktigt nu, såg inte honom missa en enda Goyter, alla sitter in i vågen, imponerande! Det blir bilder på honom nästa gång... imorgon förmodigen.




Här är en liten bild galleri:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar