onsdag 5 januari 2011

Dag 27- Stekhet 2! Vågsurfing fotoshoot

Fortsatt värmebölja här, 37 grader idag!!! som hemma eller hur??

Idag blev det fortsatt vågsurfing hårdträning (det är INTE jag på bilden??!!).
Trotts att prognosen var för små vågor var det rba större än igår. De största set var definitivt 1-1,5 gubbe ("logo" i vindsurfingspråk). Det är "lite" över min nivå!!!
Första repan ut fick jag en fantastisk ride backside med en mini "ofrivillig" lyckad floater, då kännde man sig hur grym som helst! Men efter det fick jag typ ingenting på ca 2*1,5 timmar i vattnet.



Paddlade säkert flera kilometer pga av strömmen och all vatten i rörelse.
Jag, idag fick man verkligen inse sina begränsningar!!
De små set var alltid kassa, så de ville man egentligen inte ta och de större set fick man ändå aldrig pga av de grymma locals som står alltid på exakt rätt ställe + grym timing osv.
Men det var super kul att kolla på dem på "nära håll".


Här är lite bilder på några duktiga locals!:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar